Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Abn Amro:

"Nieuwe realiteit in food biedt volop kansen"

Food is een uitdagende groeimarkt voor wie de kansen ziet en pakt. Abn Amro volgt de ontwikkelingen en schreef in het onlangs uitgebrachte Food 500 een artikel over kansen voor foodserviceondernemers. De twee belangrijkste ontwikkelingen: retailers staan voor de uitdaging om meer beleving en klantbetrokkenheid op de winkelvloer te creƫren. Voor leveranciers is de belangrijkste weg naar groei meer samenwerking binnen de keten. Leisurespecialist Stef Driessen raadt foodserviceondernemers daarom aan de nieuwe technologie optimaal te gaan benutten. Retaildeskundige Henk Hofstede pleit voor meer beleving en klantbetrokkenheid op de winkelvloer. Rob Morren, kenner van de voedingsmiddelenindustrie, hamert op het belang van samenwerking in de hele keten.

Klik hier voor het drieluik over trends in food van Abn Amro.


Bron: Abn Amro
Publicatiedatum: