Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Egypte: Nieuw pakstation voor Magrabi

Pakstations worden beschouwd als essentiële investeringen voor handelaren om een hoge kwaliteit aan producten te garanderen. Pakstations helpen bedrijven ook geld en moeite te besparen bij het verpakken van de verschillende soorten AGF.
 
Meer pakstations betekent een snellere en efficiëntere afhandeling. Mahmoud El Shishiny, commercieel directeur bij Magrabi Agriculture (MAFA) in Caïro: "Hoewel onze hoofdproducten druiven en citrus zijn, produceren we ook granaatappels, dadels, aardbeien, groenten, mango's en biologisch sinaasappelsap. Wij produceren 100% van onze citrus en de meerderheid van onze druiven, die allemaal in één van onze pakstations binnenkomen. Op dit moment hebben we verschillende soorten pakstations, variërend in omvang en capaciteit."



Momenteel heeft het bedrijf drie pakstations voor citrus, één voor granaatappels, drie voor druiven en één voor de lokale markt. Magrabi bezit ook een pakstation voor sla en een voor aardbeien.

"De export van onze onderneming groeit. We zijn al op 54 markten actief met Groot-Brittannië als grootste. We willen ook onze klantenkring in het Oosten verder uitbouwen. Op dit moment zijn we al actief in landen als China, Hong Kong, Bangladesh, Pakistan, India, Singapore, Maleisië en Australië," aldus El Shishiny.



Er zijn nogal wat factoren die versbedrijven zoals het onze beïnvloeden, zoals fluctuerende valuta's en concurrentie. "We verwachten dat dit qua productie een goed seizoen voor ons wordt, vooral voor wat betreft citrus. Maar door de inflatie van onze munt verwachten we bijna een verdubbeling van onze productie-, verzend- en verpakkingskosten."
 
Ondanks de lagere waarde van de valuta en sterke interne concurrentie van andere Egyptische bedrijven én landen als Spanje en Marokko is El Shishiny ervan overtuigd dat ze de storm zullen weerstaan en hun opwaartse groei zullen voortzetten.



"We beheersen onze interne productie goed, kennen de markt uitstekend, hebben prima marketingprogramma's voor onze klanten en hebben tal van kwaliteitscertificaten van verschillende landen en instellingen."

Groeiende bedrijven hebben de juiste middelen nodig om hen te helpen hun groei te bereiken en te behouden. "Gezien de verwachte omzetstijging dit jaar is het belangrijk dat ons bedrijf in pakstations investeert om onze groei verder te stimuleren."
 
Voor meer informatie:
Mahmoud El Shishiny
Tel: 00202-578-1151
Mobiel: 0020-100-5154-747
E-mail: shishiny@magrabi-agriculture.com
www.magrabi-agriculture.com

Publicatiedatum: