Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Marlene onthult nieuw logo op Fruit Attraction

Marlene onthult op de beurs Fruit Attraction in Madrid een nieuw logo. Het bedrijf hoopt dat dit nieuwe logo het merk beter vertegenwoordigt en dat het de creatieve keuzes van het bedrijf benadrukt in alle landen waar producten van Marlene worden verkocht.
 
Voor wat betreft het nieuwe logo is gekozen voor een nieuwe uitstraling die beter past bij het steeds internationalere klantenbestand. "Fruit Attraction is een terugkerend evenement in onze agenda," zegt Gerhard Dichgans, directeur van het VOG Consortium. "Daarom is het de perfecte plek om het nieuwe logo te onthullen."
 
Bezoekers kunnen Marlene's nieuwe look beoordelen op Fruit Attraction, van 18 tot en met 20 oktober, in hal 10, standnr. E03.
 
Voor meer informatie: www.marlene.it
Publicatiedatum: