Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Fotoreportage AGF'ers op Vakbeurs Foodspecialiteiten

Tholen - Meer dan 200 bedrijven die zich bezighouden met de verkoop van foodspecialiteiten presenteerden zich de afgelopen 2 dagen (26 en 27 september) in het Expo Center in Houten. Op de Vakbeurs Foodspecialiteiten 2017 stonden ook diverse AGF-gerelateerde bedrijven. Door de toevoeging van een derde hal werd de 28ste Vakbeurs Foodspecialiteiten groter dan ooit.

De organisatie geeft nadrukkelijk de ruimte voor kleine, ambachtelijke en startende bedrijven. Op de beursvloer waren dan ook verschillende sfeervolle pleinen ingericht met marktkramen. De bezoekersaantallen zijn nog niet bekend.

De Vakbeurs Foodspecialiteiten is de vakbeurs voor delicatessen, gericht op speciaalzaken en aanverwante kanalen. Producenten, importeurs en groothandels toonden op de beurs uitgebreide assortimenten en noviteiten in Hollandse- en buitenlandse kazen, boerenkaas, noten, zuidvruchten, chocolade, bonbons, koffie, thee, wijnen en andere drankspecialiteiten, geschenkartikelen en verpakkingsmaterialen en winkelinrichting.

Hieronder de foto's van de AGF'ers:


Dennis van Tol en René Wienk van Bizerba. Dennis vertelde in de stand meer over de digitale schaplabels. "Detaillisten hebben te maken met veel pijswisselingen en kunnen met dit systeem vanuit de kassa of een backoffice eenvoudig de prijzen aanpassen."


"Het systeem werkt op basis van infrarood en de batterij verbruikt alleen energie op het moment dat er daadwerkelijk wijzigingen doorgevoerd worden."


Arjan Biesheuvel toont een biologisch product van Biesheuvel Knoflook.


Theo Horden en Leon Bruynel van De Ridder & Den Hertog.


Arjon Stalenhoef van De NotenBeurs.


Arijenne Voogt en Wiljo Vos van ZPH Verpakkingen.


Bij Jacline Rotyis en Richard den Rooijen in de stand van Dijkstra Vereenigde kon men terecht voor glasverpakkingen in de breedste zin van het woord.


Jan Post van Alaska Bedrijfskoeling.


Paul Dekker en Linda Duin van Selection Foods.


Martin van Gurp en Dries Grosseling van Delinuts.


Bij Delinuts kon men deze notentaarten bewonderen.


Marc Versteve van Dutch Cranberry Group.


Cosmas Hoos van Dutch Fresh Pack.


Klaas Petersen, King Nuts & Raaphorst: "Deze mooie plek pakken ze ons niet meer af."


Corné Prins en Annelia Dekker van 'sLandsBeste. Annelia: "We hebben zowel ons biologische als reguliere aanbod meegenomen. De één zoekt er immers wel naar, de ander niet."


Manon Snellink en Cees Vink van Vink Fruitboerderij.


Zij presenteerden onder meer deze tafelkaartjes voor in horecazaken.


Jaap van de Wetering en Wilm Koemans van Schulp Vruchtensappen.

Voor meer informatie: www.vakbeursfoodspecialiteiten.nl
Publicatiedatum: