Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Koerslijstmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Expansie overzee

KÖLLA Group: nieuwe markten, nieuwe wegen

De KÖLLA group slaat nieuwe wegen in en wordt nog internationaler: dit jaar presenteert het bedrijf zich op de belangrijkste beurzen van de branche in Berlijn, Londen, Hongkong en Madrid.

"Na eerdere pogingen hebben we nu ook de Aziatische en Arabische markten intensiever in het oog genomen. De officiële grote beurzen van de fruitbranche bieden het optimale platform om onze nieuwe activiteiten te presenteren", zegt Marc Nikolai, directeur van KÖLLA. De KÖLLA group verkoopt Europese groenten en Europees fruit nu ook in Azië, Amerika en de Arabische landen – en importeert producten uit onder andere Latijns-Amerika, Zuid-Afrika, Egypte en India. In oktober 2016 werd speciaal hiervoor de exportafdeling afgezonderd en werd het bedrijf KÖLLA Overseas met ervaren medewerkers opgericht.


Vertegenwoordigd met een beursstand op de Asia Fruit Logistica - Foto: Freshplaza

Het bedrijf presenteert zich in 2017 op de volgende internationale beurzen van de branche:

In de herfst, van 18 tot en met 20 oktober 2017, is het bedrijf vertegenwoordigd op de steeds belangrijker wordende Fruit Attraction in Madrid. "Vanwege de taal kunnen we hier met name de Latijns-Amerikaanse markt goed bereiken", aldus Jose Claure, inkoopdirecteur van KÖLLA Overseas. In Madrid zal de KÖLLA group zich op 64 vierkante meter presenteren in hal 10, stand E03A.

Van 6 tot en met 8 september presenteerde de KÖLLA group zich voor het eerst op de Asia Fruit Logistica in Hongkong. De KÖLLA group was daar vertegenwoordigd met de vestigingen Overseas, Valencia, Düsseldorf, Londen en Bozen.

Naast de Fruit Logistica in februari in Berlijn, waar KÖLLA sinds twaalf jaar met een eigen stand vertegenwoordigd is, presenteerde KÖLLA UK zich in juni 2017 ook op de London Produce Show. "Het was ons eerste optreden in Groot-Brittannië – Londen is een goed platform om de branche attent te maken op ons en onze verdere werkvelden", zegt Muhammad Eid van KÖLLA UK.

KÖLLA biedt bestaande zakenpartners en potentiële klanten, afzetkanalen en producenten door middel van extra beursactiviteiten de gelegenheid om met de contactpersonen van landen en productgroepen de samenwerking direct en efficiënt ter plaatse te bespreken.

Het motto van de KÖLLA-stands luidt 'Die Welt ganz nah – the world close by'.
"Daarmee verduidelijken we nog een keer dat we ons op de hele wereld thuis voelen", zegt directeur Marc Nikolai terwijl hij verwijst naar de toenemende internationalisering van de KÖLLA group. Door de intensievere internationale activiteiten biedt KÖLLA haar productiepartners de gelegenheid om nieuwe markten voor zich te winnen, ook buiten Europa. De beschikbaarheid van producten in grote hoeveelheden, van gegarandeerde kwaliteit en op 365 dagen per jaar zijn de sterke punten van de KÖLLA group.

Publicatiedatum: 26-9-2017

 



 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
Voer de code in
*

 

 

Ander nieuws uit deze sector: