Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Nieuwe huisstijl voor alle Spar-winkels
Al eerder dit jaar introduceerde Spar een nieuwe huisstijl en folder. Als onderdeel hiervan wordt deze nieuwe huisstijl nu in een overgroot deel van de winkels geïmplementeerd, zowel instore als outdoor. Al veel nieuw geopende en verbouwde winkels zijn voorzien van de nieuwe huisstijl, maar nu komen ook de niet verbouwde winkels van alle ondernemers aan de beurt, laat de supermarktketen weten.
Verandering
De winkels zullen niet volledig verbouwd worden, maar krijgen een aanpassing in alle permanente en wisselende vormgeving. In juli en augustus zijn er in twee pilotwinkels in Hoogwoud en Molenhoek nieuwe visuele aanpassingen aangebracht. De verdere uitrol is in week 35 van start gegaan. In week 48 zullen de laatste winkels onder handen genomen worden. Op dit moment zijn er ruim 20 winkels van de nieuwe huisstijl voorzien.
Aan de buitenzijde van de winkels zal de nieuwe huisstijl zichtbaar worden door de bestickering op de ramen. Instore zal onder andere de bestaande achterwand van de brood-, de deli- en kaasafdeling worden vervangen en zal deze nieuwe bestickering krijgen. Ook de kleine communicatiemiddelen, zowel wisselend als permanent, worden vervangen.