Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Italiaans huismerk van Aartsenfruit

Capito in modern jasje

Het Italiaanse huismerk van Aartsenfruit, Capito, heeft een metamorfose ondergaan. Onder het motto van vertrouwde kwaliteit in een modern jasje is het merk Capito gerestyled.

"Italië is een land met vele uiteenlopende productiegebieden die bekend staan om hun kwalitatief hoogwaardige en minstens zo belangrijk smaakvolle producten. In Zuid-Tirol zorgen veel zon en koude nachten voor een ideale omgeving voor de teelt van appels, maar op het eiland Sicilië is juist het droge, zonnige klimaat uitermate geschikt voor de teelt van druiven.



De streek onder Napels heeft de ideale weersomstandigheden voor de teelt van babyleaves, o.a. rucola, mesclun, red chard, bull's blood en babyspinazie. Deze producten zijn niet meer weg te denken zijn uit de moderne keuken. Voeg hier de fraaie presentatie van de Capito verpakking aan toe en je brengt een stukje Italië bij je klanten", zegt Bart Gouw, verantwoordelijk voor de Italiaanse import bij Aartsenfruit.



Aartsenfruit werkt van het noordelijk gelegen Zuid-Tirol tot aan het eiland Sicilië samen met telers en telerorganisaties met passie en kennis van hun producten. Zij zorgen het gehele jaar rond, dagelijks voor een kwalitatief hoogwaardig product, alles verpakt in de Capito lijn en natuurlijk non-stop- fresh!



Voor meer informatie:
Aartsenfruit
Bart Gouw
Tel: 076 5248 100
www.aartsenfruit.com
Publicatiedatum: