Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Koerslijstmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




FruitMasters brengt Disney naar het AGF-schap

Tsum Tsum is dť rage van 2017. FruitMasters en Disney creŽerden samen een spaarprogramma van Tsum Tsum knuffels bij appels en peren. Er is een ware run op de Tsum Tsum knuffels. De partijen zetten zich samen in om fruit nog leuker te maken voor families met kinderen.



Rage op Tsum Tsums
"In onze zoektocht naar een nieuw spaarprogramma bij appels en peren, zijn we uitgekomen in Japan. De Tsum Tsum knuffels komen voort uit de razend populaire en tevens gelijknamige app die in AziŽ al verschillende records verbrak. Een spel waarbij Disney Tsum Tsums op elkaar gestapeld worden. Een soort van moderne Disney Tetris", aldus Helen Schoots, Marketeer bij FruitMasters. "Onder andere door onze succesvolle samenwerking met Disney zijn ook in Nederland deze knuffels een echte hype. Onder de noemer Smulfruit kunnen consumenten het hele jaar sparen voor vrolijke Disney Tsum Tsum knuffels. Inmiddels is er een run ontstaan op Tsum Tsum knuffels. De knuffels zijn stapelbaar, dus het is leuk om zoveel mogelijk knuffels te sparen. We krijgen veel enthousiaste reacties van onze spaarders."

Magie in het AGF-schap
De Tsum Tsum knuffels zijn verkrijgbaar in favoriete Disney figuren uit de films The Lion King, Jungle Book, Toy Story en ook Mickey Mouse en zijn vrienden. Door hun ovale vorm kunnen de knuffeltjes makkelijk op elkaar gestapeld worden. Kenny Vanvlasselaer, Category Manager FMCG bij Disney licht toe: "Smulfruit is een mooi initiatief dat Disney samen met FruitMasters nůg leuker wil maken. Daarom zullen we met onze unieke Disney personages en verhalen trachten om families met kinderen te inspireren. Zo kunnen kinderen eindeloos spelen met de Disney Tsum Tsum knuffels die je kan verzamelen als je lekker veel Smulfruit eet. De kinderen en eigenlijk de hele familie kunnen genieten van de magie zoals die alleen bestaat in de wereld van Disney."



Gezonde actie
Voor een knuffel moet een consument vier codes hebben, die men ontvangt door zakken en schalen appels of peren te kopen. Hiermee wordt de fruitconsumptie positief gestimuleerd. Om de 25 knuffels te sparen, dient een consument dus eerst een ruime hoeveelheid appels en peren te kopen. De consumptie van fruit is door deze campagne dan ook significant toegenomen. Dit is een extra stap vooruit in de trend dat consumenten steeds vaker voor gezond kiezen. Volgens onderzoek van het RIVM* eten kinderen 20% meer fruit dan vijf jaar geleden. Ondanks deze tendens eten we nog steeds niet de aanbevolen hoeveelheid fruit per dag. Samen met Disney stimuleert FruitMasters een gezonde levensstijl waarbij kinderen iedere dag twee stuks fruit eten. Het concept Smulfruit sluit hier perfect bij aan.


Publicatiedatum: 7-7-2017

 



 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
Voer de code in
*

 

 

Ander nieuws uit deze sector: