Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Founding Partners: ADN, Beekers Berries, GroentenFruit Huis, Nature’s Pride, Looye Kwekers, Koppejan Noten, Peka Kroef

Nog 365 dagen aftellen naar VEG

Er verandert veel in de wereld van AGF. Aankoopgedrag van consumenten, sterke opkomst van online, kanaalvervaging, blurring en nieuwe winkelconcepten. Wat betekent dit voor de groentespecialist, de cateraar, de kok? Onderzoek van Rotterdam Ahoy wijst uit dat het gespecialiseerde AGF kanaal enorm groot is en tegelijkertijd ondergewaardeerd. De groentenspecialist, ambulante handel en het foodservice kanaal voorzien in een zeer aanzienlijk deel van de AGF consumptie.

Volgens de initiatiefnemers, de founding partners, hebben deze partijen hebben behoefte aan een nieuw AGF platform. Voorloper AGF Detail werd ervaren als een traditionele vakbeurs en zal ook geen doorgang meer vinden. De Founding Partners wil met VEG. een belangrijke inspirator zijn voor de branche.

Groente & fruit helden
VEG. staat voor durven vernieuwen, eigentijds zijn en keuzes maken. Niet alleen voor de massa gaan, maar geloven in je eigen koers en het verschil maken; dat is dé held. VEG. staat dan ook niet voor niets voor Vak Event Groente & Fruit helden. De 'roots' van VEG. liggen in het begin van de keten. Telers, importeurs, handel en verwerkers zijn trots op hun mooie verse producten en staan achter de kwaliteit.

Lef
Ondernemen is lef hebben. De branche staat voor grote uitdagingen: de online versmarkt groeit, er ontstaan steeds meer innovatieve combinaties tussen retail en horeca en het zogenaamde 'Blurring'. De grenzen tussen branches vervagen. VEG. laat zien welke kansen deze ontwikkelingen aan de vers-professional biedt. VEG. zet het verse product - aardappelen, groenten en fruit- vol in de schijnwerpers: product-leadership. VEG. is een bruisende en enerverende bron voor het vakpubliek.

Verhaal
VEG. biedt een podium voor het verhaal achter de producten en hun merken. Het uitdragen van het verhaal aan een gespecialiseerd vakpubliek. VEG. richt zich op de AGF-kanalen: groentenspecialisten, ambulante handel, koks, lokale retailers, cateraars, professionals uit zorg & welzijn en andere foodservice kanalen. Influencers / opinieleiders, zoals bloggers, vloggers, diëtisten en andere foodies zijn volop aanwezig. Dit zijn ook VEG. Groente & Fruit helden. De ambitie is om 2.500 professionele bezoekers te verwelkomen op VEG!

VEG. is gratis toegankelijk voor professionals uit de versbranche. Voor meer informatie over VEG: www.veg-event.nl

Publicatiedatum: