Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Magnus Nilsson, Innovative Fresh

Innovative Fresh helpt Scandinavische retailers de beste AGF aanbieden

Na tien succesvolle jaren op de Nederlandse markt heeft Innovative Fresh zijn activiteiten begin dit jaar ook naar ScandinaviĆ« uitgebreid. Onder leiding van Magnus Nilsson is de onderneming zowel in Zweden als Noorwegen actief en sinds week 20 ook in Denemarken. 

Het bedrijf werkt samen met retailers en AGF-leveranciers om hun producten te testen en analyseren zodat zij zich verder kunnen ontwikkelen en hun leidende positie op de markt van verse AGF en bloemen kunnen versterken. 



"We leveren een 360 graden dienstverlening met betrekking tot kwaliteit en smaak. Het idee achter het bedrijf is er voor te zorgen dat retailers gegarandeerd de beste mogelijke kwaliteit groenten en fruit leveren. We weten allemaal dat consumenten terugkomen voor de smaak en we willen daarom de aandacht verleggen van prijs naar smaakbeleving," legt Nilsson uit. 



Het bedrijf heeft een rebranding aangekondigd, die bestaat uit een totaal nieuwe merkidentiteit met een vers, vrolijk en sterk imago, nieuwe gestroomlijnde communicatie en een identiteit die zich volgens het bedrijf onderscheidt op de AGF-markt. 

Het bedrijfslogo is aangepast om de nieuwe identiteit beter tot zijn recht te laten komen. De de nieuwe tagline luidt 'Be the best in fresh'. Hierin komt de focus op de uitstekende dienstverlening aan klanten tot uitdrukking zodat deze de beste kwaliteit groenten en fruit kunnen aanbieden. De nieuwe website www.innovativefresh.com is zo ontworpen dat het dienstenpakket van het bedrijf duidelijk overgebracht wordt aan bestaande en toekomstige klanten. "Onze klanten stellen onze diensten op prijs en de consument van tegenwoordig hecht steeds meer waarde aan smaak en kwaliteit. Iedereen wil dan ook de beste producten leveren," legt Magnus Nilsson van Innovative Fresh uit. 

 

"Ik was er van overtuigd dat er mogelijkheden voor Innovative Fresh op de Scandinavische markt lagen. We kunnen het verschil maken op een markt die vooral op prijs gericht is en waar de externe kwaliteit van AGF het enige kwaliteitscriterium voor retailers en consumenten is. Onze visie is om consumenten een betere beleving te bezorgen en retailers in staat te stellen om de beste producten in te kopen en aan te bieden, waardoor de AGF afzet zal stijgen," legt Magnus uit. 

Sinds het bedrijf zijn intrede op de Scandinavische markt maakte, heeft het zijn naam snel weten te vestigen en is het inmiddels uitgegroeid tot het adres voor winkelevaluaties, smaak- en kwaliteitsanalyses en onafhankelijke weekrapportages die klanten in staat stellen hun toeleveringsketen en assortiment meteen aan te passen. Na dit model in Nederland opgezet te hebben, is de uitbreiding naar de Scandinavische markt een logische stap voor Innovative Fresh om zijn ervaring en kennis effectief ten volle te kunnen benutten. 


Voor meer informatie: 
Magnus Nilsson
Innovative Fresh

Tel: (+46) 42 14 70 70
Email: Magnus@innovativefresh.se
www.innovativefresh.com
Publicatiedatum: