Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Koerslijstmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Dole Europe start nieuwe consumentencampagne

Dole Europe start een nieuwe consumentencampagne. JOM Jäschke Operational Media ondersteunt het bedrijf onder het thema '100% Natural Snacking' met online banner reclames in Duitsland.



De digitale campagne loopt op verschillende sites en portals met een grote reikwijdte in Duitsland. "We zijn blij om Dole Europe te mogen begeleiden", zegt Henning Ehlert, directeur van JOM. "Het is daarbij spannend om in het FMCG-gebied buiten de klassieke gebaande paden te denken, die voornamelijk door tv en drukwerk gevormd worden en de doelgroep via andere wegen aan te spreken."

Dole Europe heeft een nadrukkelijke voorkeur voor deze digitale aanpak. "Het onderwerp merkopbouw via digitale kanalen brengen we al sinds vele jaren succesvol in de praktijk. JOM is in de actuele campagne een competente partner op het gebied van mediaplanning op portalen met een grote reikwijdte", zegt Sonja Schulze, marketingmanager bij Dole Europe.

Publicatiedatum: 23-6-2017

 



 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
Voer de code in
*

 

 

Ander nieuws uit deze sector: