Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Aral opent honderdste tankstation met nieuw 'Rewe To Go'-shopconcept

Een nieuwe mijlpaal voor de samenwerking tussen Aral en Rewe: de marktleider onder de Duitse benzinestations opent het honderdste tankstation met Rewe To Go-shopconcept. Na een verbouwing van zo'n drie weken wordt er sinds 11 mei bij het tankstation van Nancy Sporbert in München een ander productaanbod aangeboden. Met Rewe To Go krijgen de shops niet alleen een optische nieuwe verschijningsvorm, maar ook een gewijzigd aanbod aan verse en vers bereide, kwalitatief hoogwaardige levensmiddelen evenals warme maaltijden. Aral en Rewe luiden hiermee een nieuw tijdperk in wat betreft conveniencewinkels bij tankstations.

"Het verbouwen van de shops bij onze tankstations is in 2017 op snelheid gekomen. Tot aan het einde van het jaar zullen tot wel 200 tankstations overstappen naar het nieuwe format. Snel, gemakkelijk en gezond – dat wensen mobiele klanten zich en de duidelijk stijgende omzet in de shops bevestigen dit", verklaart Rainer Kraus, leider transformatie conveniencewinkels bij Aral. Het is de bedoeling dat tot 2021 in tot wel 1.000 bedrijfseigen tankstations het innovatieve Rewe To Go-shopconcept geïntegreerd wordt.



Klanten vinden in iedere Rewe To Go-shop eenzelfde 'Food Zone' met warme en koude gerechten. In de verwarmde vitrine horen halve haantjes, hamburgers en schnitzels bijvoorbeeld tot het standaardaanbod. Uit het oude shopconcept van Aral, PetitBistro, blijven met name de koude en warme 'Crossinos' (belegde broodjes) behouden. De klassiekers voor onderweg zoals chocoladerepen en ander snoepgoed evenals frisdranken blijven eveneens onderdeel van het circa 1.200 artikelen omvattende assortiment.

Nieuw zijn daarentegen onder andere sandwiches, wraps, sushi uit duurzame visserij, gesneden fruit, salades, soepen, groenten en desserts.
Publicatiedatum: