Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
'We are Bananas'
Chiquita kondigt Amerikaanse campagne aan
Chiquita heeft in samenwerking met creatief bureau Wieden+Kennedy de nieuwe campagne 'We are Bananas' aangekondigd. Het merk zal de campagne starten in de 14 belangrijkste Amerikaanse steden met onder meer billboards op Times Square in New York, Los Angeles, Chicago en Cincinnati.
De campagne borduurt voort op Chiquita's speelse imago met grappige slogans als 'Hello Yellow', 'Nobody had ever eaten a banana angry' en 'Work for your curve'. Vervolgens zal er in juni een grootschalige, geïntegreerde campagne ingeluid worden met ervaringsgerichte pop-ups, reclame in winkels, digitale content en samenwerking met merken.
"Van het moment dat we onze bananen in 1944 voor het eerst van de opvallende blauwe merksticker voorzagen tot de introductie van Miss Chiquita, hebben we er altijd naar gestreefd om de vrolijke boodschap van ons merk over te brengen door middel van luchtige, visuele storytelling," vertelt Andrew Biles, van Chiquita. "We zijn blij dat we deze traditie voort kunnen zetten met nieuwe ideeën die afwijken van de bestaande marketing en die gedurende het jaar op een verrassende manier onthuld zullen worden.