Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Koerslijstmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Lidl Polen promoot groenten en fruit met smurfen

Lidl heeft een nieuwe actie met Stikeez poppetjes, waarbij dit keer de smurfen een hoofdrol spelen. De reclame wordt ondersteund door een reclamecampagne met Darla Ładochy. 


De Stikeez poppetjes zullen aan klanten worden gegeven bij een aankoop van minstens 50 PLN (€11,85). Als ze groenten en fruit kopen, zullen ze nog een ander figuurtje krijgen. De reclame is gekoppeld aan de première van de film 'Smurfs Raiders of the Lost Village'. Er zijn 24 verschillende smurfen om te verzamelen. De actie zal 4 juni beginnen. 

De eerste actie met de Stikeez poppetjes (die groenten en fruit symboliseren) die in de Lidl winkels werden aangeboden, was in februari. De huidige actie wordt gesteund door een reclamecampagne waar Daria Ladoch, een journalist en blogger, aan meewerkt. Vanaf februari 2017 zou ze de reclameambassadeur worden van Lidl. 

Publicatiedatum: 11-5-2017

 



 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
Voer de code in
*

 

 

Ander nieuws uit deze sector: