Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
kinderen aansporen om gezonder te eten

Nickelodeon Paw Patrol op appelverpakking

Het Amerikaanse Freshline Foods gaat samenwerken met Nickelodeon International. De personages van het netwerk zullen op verpakkingen komen te staan van verse groenten en fruit. Op deze manier willen ze kinderen aansporen om gezonder te gaan eten.



De verpakking van het eerste product, gesneden appelen, zal een afbeelding van Paw Patrol bevatten. Volgens Noel Brigido, onderdirecteur van Freshline Foods, wil het bedrijf dat kinderen een connectie maken tussen een gezonde, lekkere en snelle snack en herkenbare personages.



Brigido: "Voor ouders is het een uitdaging om hun kinderen gezonde snacks te laten eten. Door samen te werken met Nickelodeon International en Paw Patrol te gebruiken, zenden we een bericht uit naar de jongere kinderen over gezond snacken op een leuke en uitnodigende manier."

Freshline Foods zal dit programma deze week tijdens de 2017 CPMA show in Toronto introduceren. Het bedrijf zal daar voorbeelden van het product voor het eerst laten zien. 

Voor meer informatie:
Noel Brigido
Freshline Foods Ltd,
Tel: +1 888 328 3737
Publicatiedatum: