Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Koerslijstmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




kinderen aansporen om gezonder te eten

Nickelodeon Paw Patrol op appelverpakking

Het Amerikaanse Freshline Foods gaat samenwerken met Nickelodeon International. De personages van het netwerk zullen op verpakkingen komen te staan van verse groenten en fruit. Op deze manier willen ze kinderen aansporen om gezonder te gaan eten.



De verpakking van het eerste product, gesneden appelen, zal een afbeelding van Paw Patrol bevatten. Volgens Noel Brigido, onderdirecteur van Freshline Foods, wil het bedrijf dat kinderen een connectie maken tussen een gezonde, lekkere en snelle snack en herkenbare personages.



Brigido: "Voor ouders is het een uitdaging om hun kinderen gezonde snacks te laten eten. Door samen te werken met Nickelodeon International en Paw Patrol te gebruiken, zenden we een bericht uit naar de jongere kinderen over gezond snacken op een leuke en uitnodigende manier."

Freshline Foods zal dit programma deze week tijdens de 2017 CPMA show in Toronto introduceren. Het bedrijf zal daar voorbeelden van het product voor het eerst laten zien. 

Voor meer informatie:
Noel Brigido
Freshline Foods Ltd,
Tel: +1 888 328 3737

Publicatiedatum: 10-5-2017

 



 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
Voer de code in
*

 

 

Ander nieuws uit deze sector: