

Mededelingen
Vacaturesmeer »
Tweetende AGF'ers
Laatste reactiesmeer »
- Scelta Taste Accelerator nu verkrijgbaar voor horeca (2)
- Overzicht wereldmarkt appelen (1)
- Transportcriminaliteit in 2017 stabiel ten opzichte van 2016 (2)
- Aartsenfruit viert 40 jarig jubileum Mart Vergouwen (2)
- Diepvriesproducten populair in Duitsland (1)
- "De meeste Marokkaanse truffels gaan naar Qatar en Saoedi-Arabië (1)
- Honingtomaat niet langer exclusief voor de AGF-specialist (2)
- Overlijdensbericht Niek Witkamp (2)
- "Start Nederlands vruchtgroentenseizoen zorgwekkend" (1)
- Voorstel aanscherpen Europese betaaltermijnen retail (1)
Top-5 gisteren
Top-5 afgelopen week
- Honingtomaat niet langer exclusief voor de AGF-specialist
- Medewerker telersvereniging ontslagen wegens anonieme mails
- "De peenhandel valt stil omdat retailers geen hogere prijs willen betalen”
- Drie ton cannabis in vrachtwagen met sla en sinaasappelen
- Quik's presenteert totaalassortiment aardappelen in nieuwbouw aan relaties
Top-5 afgelopen maand
Koerslijstmeer »
Wisselkoersen t.o.v. Euro
Bron: ECB
Weer & verkeer
Spaanse Patatas Catalán introduceert nieuwe aardappeldoos
Het in Madrid gevestigde bedrijf Patatas Catalán heeft een nieuw soort verpakking voor aardappelen in formats van 5 kilo en 10 kilo geïntroduceerd. De nieuwe verpakking werkt met een systeem dat van onderen als een soort dispenser kan worden geopend. "Als je eenmaal genoeg aardappelen hebt gepakt, kun je de verpakking weer sluiten. Dit zorgt ervoor dat het product goed bewaard blijft," aldus manager Cosme Catalán.

Volgens Catalán ziet zijn bedrijf meer loyaliteit bij zijn huidige klanten, nu de nieuwe verpakking is gelanceerd. Hoewel er nog geen sprake is van een significante toename in het aantal klanten, ziet Catalán wel dat klanten hun bestellingen herhalen en dat mond-tot-mond-reclame zijn werk doet. "We bieden het hele jaar door dezelfde kwaliteit, dezelfde prijs en hetzelfde soort product. Die consistentie wordt gewaardeerd," aldus de manager.
In verhouding tot de prijzen van producten die via grote ketens worden vermarkt, zorgt de verpakking voor toename van 20% tot 25% in de uiteindelijke retailprijs. "Deze hogere prijs komt echter wel met inbegrip van de verpakking, het transport en de service om het product binnen 24 uur tot 48 uur thuis af te leveren," zegt Catalán tot slot.
Voor meer informatie:
Cosme Catalán
Patatas Catalán
Tel. Office: +34 916 824 361
Tel. On-line store: +34 684 336 306
Publicatiedatum: 4-5-2017
Plaats een reactie:
Ander nieuws uit deze sector: