Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Minion Mandarijnen op de Amerikaanse markt gelanceerd


Het maximale uit Minions halen
Op de vakbeurs Vivafresh presenteerde het Amerikaanse Dayka and Hackett een aantal van zijn nieuwste initiatieven, waaronder de nieuwe Minion mandarijnenverpakking, waarvoor het bedrijf samenwerkt met Universal Studio.

Bovendien bood de beurs de gelegenheid om meer te weten te komen over de trends binnen de sector. Zo ziet Dayka and Hackett dat AGF-consumptie zich op nieuwe specifieke manieren ontwikkelt. Retailers focussen in toenemende mate op nieuwe rassen en er worden steeds hogere eisen aan de smaak en textuur gesteld. Het is niet langer zo dat retailers en consumenten zich zomaar neerleggen bij wat er op de markt is. Meer dan ooit tevoren wordt consumptie aangejaagd door kwaliteit in plaats van uitsluitend de verkrijgbaarheid.

Voor meer informatie:
Dayka & Hackett Sales  
Tel: +1-559-643-8089
sales@daykahackett.com
http://www.daykahackett.com/
Publicatiedatum: