Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Het verhaal achter werkfruitleveranties

Fruitful Office bezorgt wekelijks lokaal en vers fruit op de werkvloer bij meer dan 2.000 bedrijven. Daarmee is Fruitful Office de grootste leverancier van kantoorfruit in Nederland. "We zijn meer dan die vrolijke, wit-groene busjes die dagelijks door ons land reizen", vertelt Jasper Albada Jelgersma, Sales & Marketing Manager bij Fruitful Office. Daarom gaan ze met een 7-delige videoserie het hoe, wat en waarom achter het bedrijf vertellen. het idee kwam van Four creating, het videoproductiebedrijf dat ze in de arm namen. 

Meer liefde in snackable content
"Fruitful Office kwam bij ons met de vraag voor een enkele bedrijfsfilm", vertelt Ben Balvers, medeoprichter en marketing manager van Four creating." De onderwerpen die hun bedrijfsfilm moest bevatten, leenden zich perfect voor korte, bijna journalistieke reportages." Daarom besloten ze een serie filmpjes uit te brengen. De serie volgt de reis van het product. Van een dagje met de fruitteler tot en met de levering van de mand. Ben: "Met deze vernieuwde opzet voorkomen we dat Fruitful Office zijn publiek herhaaldelijk dezelfde video moet tonen en kunnen wij meer liefde steken in op zichzelf staande verhalen." 


Jacob Nawijn (l), oprichter Fruitful Benelux, tijdens zijn bezoek aan Ripple Africa in Malawi.

Fruitbomen planten in Malawi
Fruitful Office kenmerkt zich door gebruiksvriendelijke en milieubewuste service en zet zich in voor een duurzame en eerlijke maatschappij. De campagne trapt af met een vlog van Fruitful Office-oprichter Jacob Nawijn over zijn reis naar Malawi. Nawijn kreeg een kijkje bij Ripple Africa, waarmee Fruitful Office fruitbomen plant voor elke geleverde fruitmand. Daarmee zetten de twee organisaties zich in tegen het grootste probleem van het land: ontbossing. In de vlog gaat Nawijn onder andere langs bij een 'Tree Nurserie', waar kinderen worden opgeleid om te kunnen helpen bij het planten van fruitbomen. 


Later dit jaar zullen nog zes andere video's worden gepubliceerd op de sociale kanalen van Fruitful Office, die tezamen het eerlijke bedrijfsverhaal vertellen. 


Voor meer informatie:

Fruitful Office
Jasper Albada Jelgersma – 
T: 06-48361978

FOUR creating
Sander Beekman
T: 06-53453284


Publicatiedatum: