Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Koerslijstmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Signaalfunctie voor diepvriesfruit

De diepvriesafdeling is letterlijk en figuurlijk te koud volgens Bob Shaw van Concentric Marketing uit Indiapolis. Het marketingconsultancybedrijf zocht uit waarom de diepvriesafdeling niet echt uitgroeit tot een klantentrekker. Retailers benadrukken de kou vaak met afbeeldingen van sneeuwvlokken, maar beter is om de focus op voeding te leggen. Diepvriesproducten liggen bovendien steeds vaker achter glazen deuren, een steriele en cleane omgeving.

Voor meer beleving maakt de Amerikaanse retailpartij Lunds & Byerly werk de uitstraling van de diepvriesafdeling door er grote kroonluchters op te hangen en verschillende type diepvriesmeubels te gebruiken. Verder adviseert Concentric om de signaalfunctie van fruit te benutten. Diepvries producten hebben het imago ongezond te zijn maar diepvriesfruit is net zo gezond en smakelijk als vers fruit volgens Concentric. "Hoogste tijd om dat signaal beter te communiceren."

Bron: shoppermarketingupdate

Publicatiedatum: 20-4-2017

 



 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
Voer de code in
*

 

 

Ander nieuws uit deze sector: