Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Rick Chong over nieuwe geschenkverpakking met 28 gram 24-karaat goud

Innoveren met kersen


"We zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om ons merk te versterken en de opbrengsten voor onze telers te maximaliseren," vertelt Rick Chong van Sutherland. "Onlangs zaten Clive Sutherland en ik te praten over de gevolgen van de goudprijs op de koers van de dollar toen ik plotseling op het idee kwam van de gouden kersenverpakking," vervolgt Chong. "In China zijn geschenkverpakkingen met kersen al gauw voor enkele honderden euro's te verkopen. Werkgevers, vrienden en familieleden kopen kersen vaak als cadeau op hoogtijdagen zoals het tijdens het Maanfeest of Nieuwjaar. Chinezen zijn dol op goud

"Bovendien zijn Chinezen dol op goud. Het is een passie die ze van huis uit meegekregen hebben," vervolgt Chong. Goud wordt cadeau gegeven tijdens belangrijke gebeurtenissen zoals huwelijken, geboortes en jubilea. Welgestelde Chinezen geven dure cadeaus aan hun vrienden, familie of werknemers als dank.

"We willen ons positioneren als de leverancier van de beste kersen ter wereld en we waren op zoek naar een product dat dit benadrukt. We denken dat we met deze 'limited-edition' geschenkdoos met eersteklas kersen en een 24-karaat gouden kers van 28 gram hier perfect invulling aan geven vanwege de combinatie van vers fruit en goud."


Uitsluitend online te koop in juni

Het bedrijf richt zich met dit product vooral op markten als Hong Kong, China, Singapore en Dubai. "Sutherland zal dit jaar meerdere markten testen en zal werken met online-handelaren of consumentenwebsites. De geschenkdozen zullen vanaf juni vier weken lang verkrijgbaar zijn."

"Met dit product focussen we op een kleine nichemarkt. Ondanks de verkoopprijs van €1.796 voor een doos van 1 kilo lijkt de belangstelling groot te zijn," besluit Chong.

Voor meer informatie:

Rick Chong
Sutherland S.A. Produce
Publicatiedatum: