Marlene op sampletour door Nederland en België
Uitdelen en beantwoorden
In verschillende grote steden gaat een promotieteam van Marlene de straat op om de appels uit te delen en vragen van het publiek te beantwoorden. Om een groot succes te maken van deze tour deelt Marlene meer dan 60.000 appels uit. Smaakmakers van deze campagne zijn de goudgele Golden Delicious, de groene en knapperige Granny Smith, de geurige Red Delicious, de zoete Fuji en de sappige Royal Gala.
Doeltreffende manier
Bij moederbedrijf VOG zijn ze overtuigd van de heerlijke smaakbeleving van Marlene® appels. Daarom willen ze de consumenten overtuigen door ze te laten proeven. Gerhard Dichgans, CEO van het Consortium VOG zegt daarover: "In België werken we samen met Ringoot Fruit en in Nederland met Aartsenfruit. Samen zijn we van mening dat direct contact met de doelgroep een doeltreffende manier is om mensen kennis te laten maken met onze heerlijke Marlene appels."
Steden en data
In Nederland was de start van de Marlene® sampletour afgelopen weekend in Eindhoven. Hoofddorp (1 april), Amersfoort (2 april) en Rotterdam (8 april) volgen. In België konden mensen in Antwerpen en Brussel afgelopen zaterdag genieten van Marlene. In deze twee steden staan voor 1, 8 en 15 april ook nog sample acties gepland. Het complete programma en foto's van de promotie staan op www.facebook.com/marlene.suedtirol.
Klik voor meer informatie ook op www.marlene.it.