Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Intermarché gaat viraal met romantische tv-spot

Met verse groenten en fruit de caissière verleiden

De Franse supermarktketen Intermarché zingt met zijn nieuwste reclamespot rond op sociale media, ook buiten Frankrijk. In de televisiespot staat het verhaal van een jongen, die verliefd wordt op de caissière van de lokale Intermarché, centraal. Om haar aandacht te krijgen, verandert hij zijn eetpatroon: in plaats van fastfood te kopen, leeft hij zich uit met versproducten.
 


De beelden en de muziek raken een gevoelige snaar. Nadat het filmpje afgelopen zaterdag werd vertoond op de Franse zender TF1, ging de hashtag #lamourlamour meteen viral. Het is niet voor het eerst dat Intermarché aandacht kreeg vanwege haar originele reclamespots. Een aantal jaar terug werd hun campagne voor lelijke groenten bekroond en kreeg snel snel navolging kreeg bij ketens als Delhaize en Albert Heijn.

Bron: RetailDetail

 
Publicatiedatum: