In zeven van de tien landen (VS, VK, Frankrijk, Duitsland, Rusland, Brazilië en Japan) bleef de consumptie van chocolade met amandelen gelijk of steeg deze. Tussen 2014 en 2016 steeg de consumptie van pure chocolade met amandelen met 3% en die met pistachenoten met 7%. 82% (3% meer dan in 2014) van de consumenten denkt dat chocolade met amandelen voedzamer is en 81% (2% meer dan in 2014) van de consumenten vindt chocolade met amandelen krokanter.
Stijging wereldwijde consumptie noten met chocolade
In zeven van de tien landen (VS, VK, Frankrijk, Duitsland, Rusland, Brazilië en Japan) bleef de consumptie van chocolade met amandelen gelijk of steeg deze. Tussen 2014 en 2016 steeg de consumptie van pure chocolade met amandelen met 3% en die met pistachenoten met 7%. 82% (3% meer dan in 2014) van de consumenten denkt dat chocolade met amandelen voedzamer is en 81% (2% meer dan in 2014) van de consumenten vindt chocolade met amandelen krokanter.