Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Koerslijstmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Schaapachtige groenteman blijft rol spelen in Shell reclamecampagne

Tholen  – Shell ziet geen reden om haar Shell Miles & Me campagne aan te passen. De onlangs opgestarte campagne met daarin een ongeïnteresseerde klant en een groenteman die haar wil helpen, wekte afkeuring op bij Mark Heemskerk, directeur van AGF Detailhandel Nederland. Hij nam het vorige week op voor de hardwerkende groenteman en vroeg Shell om het filmpje niet meer uit te zenden. De schaapachtig lachende groenteman komt in het filmpje nogal voor schut te staan. Bovendien vindt Mark de reclameboodschap nogal onduidelijk en lijkt het hem beter om een gezonde voeding te promoten in plaats van kauwgom.



Shell vindt de rol van de groenteman echter passend. Ze gaat haar campagne niet aanpassen. In reactie schrijft het bedrijf: "We hebben het ontvangen van extraatjes en het daarbij horende enthousiasme in een situatie geplaatst waar je het niet verwacht. We hebben daar het kleurrijke decor van een groenteman voor uitgekozen. Om de situatie goed over te brengen, is er gekozen voor een product dat normaal niet te koop is bij de groenteman. De reactie van de in onze ogen zeer sympathieke groenteman is daarbij naar onze mening passend. We betreuren dat de video bij u niet het gewenste resultaat heeft, maar zien wij geen reden om deze te verwijderen."  

Wel biedt Shell gezonde producten als extra´s aan.  "Op basis van de behoeften van onze gasten worden de extraatjes samengesteld, en dit kunnen inderdaad ook gezonde producten (als bv. snoeptomaatjes) zijn".






Publicatiedatum: 13-3-2017
Auteur: Marjet Lubbers
Copyright: www.agf.nl

 



 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
Voer de code in
*

 

 

Ander nieuws uit deze sector: