Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
#groenemaandag

HelloFresh start campagne voor groentenconsumptie

Het RIVM oordeelde in januari nog dat Nederlanders te weinig groenten en te veel vlees eten. In de praktijk blijkt het voor velen toch best een uitdaging te zijn. Wie is er niet groot geworden met minstens een paar keer in de week het welbekende avg-tje (aardappelen, vlees en groente)? Maar liefst de helft van de Nederlanders vindt een gerecht zonder vlees of vis dan ook maar saai. Soms kan het ook best moeilijk zijn om een alternatief voor vlees of vis te verzinnen.

Meer groente en minder vlees, daar kan HelloFresh zich wel in vinden. Daarom start het bedrijf op maandag 13 maart met #groenemaandag, waarmee het een stap wil zetten naar een groener menu. Hoe? Door vijf weken lang op maandag gerechten met veel groenten, zonder vlees of vis, te promoten.

Op de website van HelloFresh kan men kiezen uit een van de vegetarische gerechten die je op maandag kunt bereiden. Via een blog neemt het bedrijf haar klanten mee op een 'groente'-ontdekkingsreis, met tips en tricks, bijvoorbeeld over hoe je ook kinderen aan de groenten krijgt. Dat wordt afgewisseld met ideeën om meer groenten in je dagelijkse routine te sneaken. Als feestelijke afsluiter wordt er geopteerd voor het bakken van gezonde, zoete taarten met groenten.

Bron: Hello Fresh




Publicatiedatum: