Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Love Your Produce Manager Day, 2 april

AGF-specialisten geëerd met speciale dag

Op 2 april zal in de Verenigde Staten voor de zesde maal de national Love Your Produce Manager Day gehouden worden. Op deze dag nodigt Frieda's Specialty Produce bedrijven uit de sector uit AGF-managers in het zonnetje te zetten via de hashtag #LYPM. Voor iedere keer dat deze hashtag gebruikt wordt, zal Frieda's een bedrag doneren aan de Second Harvest voedselbank.

"De AGF-afdeling is het middelpunt van elke supermarkt en AGF-managers zijn hiervoor verantwoordelijk," legt Freida's directrice Karen Caplan uit. "Uit cijfers over 2016 blijkt dat 33% van alle retailaankopen AGF betreft. De mannen en vrouwen van de AGF-afdeling dragen bij aan dit resultaat door aantrekkelijke displays te maken en de consument uitstekend van dienst te zijn. Doordat zij hun taak met passie vervullen, belanden er nog meer groenten en fruit in de winkelmandjes."

Bedrijven en organisaties die deel willen nemen kunnen op dit adres alle informatie vinden: http://www.friedas.com/lypm. De 'Love Your Produce Manager Day' berichten moeten voor op 3 april voor 23:59 uur binnen zijn, willen zij meegeteld worden voor de donaties. Daarnaast organiseert Frieda's een social media-weggeefactie waarbij consumenten tussen 28 maart en 4 april selfies met de AGF-manager van hun lokale supermarkt kunnen posten.

In 2015 namen ruim 40 bedrijven deel aan de LYPM online-acties. Frieda's heeft naar aanleiding hiervan een bedrag gedoneerd aan het 'Let's Move Salad Bars to Schools' initiatief voor gezonde schoolkantines.

De Love Your Produce Manager dag werd in 1212 door Frieda's geïntroduceerd om de aandacht te vestigen op de uitstekende dienstverlening op AGF-afdelingen in Amerikaanse supermarkten, waarbij de managers een sleutelrol vervullen. 

"Doordat AGF-managers consumenten zo goed informeren, hebben wij met succes unieke producten zoals Stokes Purple zoete aardappelen en verse kurkuma kunnen introduceren," aldus Caplan. 
Publicatiedatum: