Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Koerslijstmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Love Your Produce Manager Day, 2 april

AGF-specialisten geŽerd met speciale dag

Op 2 april zal in de Verenigde Staten voor de zesde maal de national Love Your Produce Manager Day gehouden worden. Op deze dag nodigt Frieda's Specialty Produce bedrijven uit de sector uit AGF-managers in het zonnetje te zetten via de hashtag #LYPM. Voor iedere keer dat deze hashtag gebruikt wordt, zal Frieda's een bedrag doneren aan de Second Harvest voedselbank.

"De AGF-afdeling is het middelpunt van elke supermarkt en AGF-managers zijn hiervoor verantwoordelijk," legt Freida's directrice Karen Caplan uit. "Uit cijfers over 2016 blijkt dat 33% van alle retailaankopen AGF betreft. De mannen en vrouwen van de AGF-afdeling dragen bij aan dit resultaat door aantrekkelijke displays te maken en de consument uitstekend van dienst te zijn. Doordat zij hun taak met passie vervullen, belanden er nog meer groenten en fruit in de winkelmandjes."

Bedrijven en organisaties die deel willen nemen kunnen op dit adres alle informatie vinden: http://www.friedas.com/lypm. De 'Love Your Produce Manager Day' berichten moeten voor op 3 april voor 23:59 uur binnen zijn, willen zij meegeteld worden voor de donaties. Daarnaast organiseert Frieda's een social media-weggeefactie waarbij consumenten tussen 28 maart en 4 april selfies met de AGF-manager van hun lokale supermarkt kunnen posten.

In 2015 namen ruim 40 bedrijven deel aan de LYPM online-acties. Frieda's heeft naar aanleiding hiervan een bedrag gedoneerd aan het 'Let's Move Salad Bars to Schools' initiatief voor gezonde schoolkantines.

De Love Your Produce Manager dag werd in 1212 door Frieda's geÔntroduceerd om de aandacht te vestigen op de uitstekende dienstverlening op AGF-afdelingen in Amerikaanse supermarkten, waarbij de managers een sleutelrol vervullen. 

"Doordat AGF-managers consumenten zo goed informeren, hebben wij met succes unieke producten zoals Stokes Purple zoete aardappelen en verse kurkuma kunnen introduceren," aldus Caplan. 

Publicatiedatum: 13-3-2017

 



 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
Voer de code in
*

 

 

Ander nieuws uit deze sector: