Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Nieuwe fles en nieuwe etiketten

Vernieuwde uitstraling Schulp vruchtensappen

De afgelopen maanden heeft Schulp geleidelijk een aantal vernieuwingen doorgevoerd bij een groot deel van het assortiment. Eén van deze vernieuwingen is het etiket op zowel de grote als kleine fles. Het design draagt nu meer bij aan meer merkonderscheid en sluit beter aan bij de huidige consumententrends. Niet alleen het etiket maar ook de 0,75 literfles zelf is compleet vernieuwd naar voorbeeld van de Schulp 0,2 literfles. Albert Schulp: 'Middels de premium uitstraling van deze fles brengen we de kwaliteit en merkbeleving van ons sap meer tot uitdrukking'.



Door de hoogwaardige- en onderscheidende kwaliteit zijn de vruchtensappen van Schulp ook geschikt als geschenk. Evenals voorgaande jaren grijpt Schulp de maanden april en mei daarom aan om de vers speciaalzaken te voorzien van de inmiddels bekende en succesvolle voorjaarsactie.

Uiteraard zijn de flesjes in deze sap-carrousel voorzien van de vernieuwde etiketten. Het aantal inschrijvingen voor deze voorjaarsgeschenkverpakking is enorm, waardoor het er naar uit ziet dat de voorraad al voor de start van het uitleveren volledig gereserveerd zal zijn. Kortom, dit voorjaar zijn er weer volop kansen om als versspecialist zonnig te beginnen aan het komende seizoen.

www.schulp.nl
Publicatiedatum: