Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Britse Lidl richt nieuwe groentenlijn speciaal op kinderen

De Britse Lidl heeft bekend gemaakt met een nieuwe lijn 'fun size' groenten te komen die specifiek gericht is op kinderen. De pilot volgt op het succes van het huidige 'fun size' groente-assortiment van de retailer, waarvan de afzet al met 20% is gestegen.






De nieuwe producten hebben vrolijke namen en verpakkingen gekregen die aanspreken bij jonge kinderen, waaronder: 
  • Mini Broccoli Bomen
  • Bloemkool Wolken
  • Zoete Aardappel biggetjes
  • Romanesaurus Rex (mini romanesco)
  • Eenhoorn Worteltjes
Lidl is de eerste Britse retailer die een speciale lijn groenten en fruit voor kinderen introduceert en helpt hiermee gezinnen gezonde voedingsgewoonten te ontwikkelen.




De producten zullen tot eind maart in alle Lidl-filialen in Engeland, Schotland en Wales te koop zijn. Mocht de lijn een succes zijn, dan zal de retailer de producten in zijn vaste assortiment opnemen.

Emma Byrne van Lidl legt uit dat het bedrijf altijd op zoek is naar innovatieve manieren om het leven van ouders wat makkelijker te maken. "Na het succes van de 'fun size' groenten, besloten we hier nieuwe producten aan toe te voegen die speciaal bedoeld zijn om ook kinderen gezonder te laten eten."

Bron: fmcgmagazine.co.uk
Publicatiedatum: