Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Koerslijstmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




AH promotiecampagne:

"Maak contact via de appel niet via de Apple"

Geen ouderwets appeltje voor de dorst maar off-line contact via de appel. De goudrenet, jonagold, royal gala, elstar en golden delicious krijgen van Albert Heijn een heel nieuw imago. De appel als middel voor het geven van complimentjes, felicitaties en vriendschap.



Door een vette knipoog naar onze fixatie op delen via de  Apple-smartphone, promoot AH het gebruik van een echte appel. "Vergeten we door al dat delen niet een beetje te geven?", vraagt AH zich af. Vervolgens komen er allemaal situaties voorbij waar een appel de hoofdrol krijgt in plaats van de smartphone. Klik hier voor het promotiefilmpje.



Publicatiedatum: 28-2-2017

 



 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
Voer de code in
*

 

 

Ander nieuws uit deze sector: