Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
AH promotiecampagne:

"Maak contact via de appel niet via de Apple"

Geen ouderwets appeltje voor de dorst maar off-line contact via de appel. De goudrenet, jonagold, royal gala, elstar en golden delicious krijgen van Albert Heijn een heel nieuw imago. De appel als middel voor het geven van complimentjes, felicitaties en vriendschap.



Door een vette knipoog naar onze fixatie op delen via de Apple-smartphone, promoot AH het gebruik van een echte appel. "Vergeten we door al dat delen niet een beetje te geven?", vraagt AH zich af. Vervolgens komen er allemaal situaties voorbij waar een appel de hoofdrol krijgt in plaats van de smartphone. Klik hier voor het promotiefilmpje.


Publicatiedatum: