Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Verse groenten, snoeptomaatjes, snackkomkommertjes

Jumbo lanceert Woezel & Pip-productlijn voor kinderen

Jumbo Supermarkten en Woezel & Pip lanceren een nieuwe productlijn met producten voor kinderen. Hiermee willen zij ouders en kinderen inspireren met een bewuster alternatief in voeding en een positief verschil maken in het eetgedrag van gezinnen. De producten zijn ontwikkeld volgens de criteria van de Reclame Code Commissie voor producten gericht op kinderen.



Lekkers uit de Tovertuin voor thuis

Graanproducten uit de 'goudgele graanvelden', zuivelproducten uit de 'groene weide', water uit de bron van de 'kale rots', groente uit 'Molletjes moestuin' en fruit uit de 'vrolijke fruitgaard'. Lekkere en verantwoorde producten zoals volkoren pasta, appeltjes, peertjes, snoeptomaatjes, snackkomkommertjes en gesneden verse groenten. De in totaal circa 25 producten uit de nieuwe lijn zijn allemaal afkomstig uit de Tovertuin, de tuin waar Woezel & Pip hun spannende avonturen beleven. De eerste producten die vanaf eind februari exclusief bij alle Jumbo winkels verkrijgbaar zijn, zijn vrolijke boomgaard appeltjes, vrolijke boomgaard peertjes. De komende weken zullen Jumbo klanten steeds meer producten uit Woezel & Pips Tovertuin in de winkels ontdekken.

Zonder zorgen ontdekken, ervaren en proeven

Dinand Woesthoff, CEO van Dromenjager, het mediabedrijf achter het kindermerk Woezel & Pip: "Woezel & Pips Tovertuin is de ideale plek als positieve inspiratiebron voor jonge kinderen en gezinnen, waar alle aspecten van het leven samenkomen. Met trots kondigen we deze langdurige samenwerking met Jumbo aan. Samen spelen en bewegen, bewust eten en drinken. Samen geluk delen. Dat is genieten in de wereld van Woezel & Pip. Zonder zorgen ontdekken, ervaren en proeven. Samen op weg naar een positieve toekomst!"

Helpende hand aan jonge gezinnen

Ed van de Weerd, Commercieel Directeur bij Jumbo Supermarkten, is trots op de nieuwe productlijn: "Bij Jumbo willen we lekker en gezond eten makkelijk bereikbaar maken voor iedereen. We helpen onze klanten dan ook graag om snel en simpel verantwoorder te eten, zonder dat het veel kost. Vooral als het gaat om kinderen, vinden we gezondere keuzes maken belangrijk. Daarom hebben we nu de handen ineen geslagen met Woezel & Pip en samen nieuwe producten ontwikkeld. Met de lekkere en leuke producten uit de Tovertuin voor thuis, bieden we gezinnen met jonge kinderen een helpende hand en maken we het boodschappen doen en het koken makkelijker."

Bron: Jumbo
Publicatiedatum: