Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Lidl begint fel bio-offensief

Vorige week zette Lidl 60 biologische producten in het schap onder het eigen label BioOrganic. "Duurzaam hoeft niet duur te zijn", stelt de discounter. Met het prijsniveau dat Lidl hanteert, lijkt een heus offensief te zijn gestart die biologische speciaalzaken de nodige hoofdbrekens zal opleveren. De prijzen van sommige producten zijn bij Lidl soms (meer dan) de helft lager dan bij de speciaalzaken. Er gaan stemmen op die zeggen dat de markt voor bioproducten hierdoor ook tot een verdringingsmarkt op prijs verwordt.

Foodlog ging op onderzoek uit en constateerde grote prijsverschillen. Benieuwd naar welke? Lees hier het hele artikel.



Publicatiedatum: