Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Kanzi-campagne slaat goed aan bij Europeanen

"Met onze campagne al 20 miljoen mensen meer bereikt"

Tholen - Zowel bij de consument als handel is de Kanzi-man ondertussen al goed bekend. "De campagne slaat ontzettend goed aan. De resultaten zijn vér boven verwachting. We hadden als doelstelling om in seizoen 2016/2017 zo'n 55 miljoen Europese consumenten te bereiken en ondertussen zijn dit er 20 miljoen meer. En nog steeds zijn we aan het tellen, want het seizoen is nog niet voorbij. We zijn dus ontzettend tevreden met dit resultaat. Wereldwijd zijn we één van de hardst groeiende appelmerken", zegt Henry Müller, CEO van GKE tevreden.



Ontelbare positieve reacties
Hij vervolgt: "In minder dan vier maanden na de 'launch' bereikten we met onze campagnefilmpjes 75 miljoen consumenten. 20 miljoen daarvan bekeken een filmpje helemaal tot het einde. Daarnaast hebben we 15.000 nieuwe abonnees op ons Youtube kanaal, 10.000 'shares' en ontelbare positieve reacties op de Kanzi-filmpjes! Er kwamen zelfs parodieën op onze filmpjes, zo populair waren ze. Volgens de marketing-kenners is dat namelijk één van de duidelijke tekenen dat een filmpje effect heeft. De Kanzi-campagne slaat goed aan bij de Europeanen."



Naast de consumentenreacties werd het filmpje en succes van Kanzi ook positief opgepikt door de pers en de handel. "We waren ook veel aanwezig op beurzen, zodat velen de mogelijkheid hadden om onze Kanzi-man te ontmoeten. Het verdere seizoen zien we zeer positief tegemoet. Op naar het voorjaar!"



Biologisch
Ook de bio-Kanzi is groeiende, al is dat in Europa minder te merken. "Onlangs hebben we een contract getekend met een nieuwe partner in Nieuw-Zeeland die vele hectare biologische Kanzi zal gaan telen. Daarnaast hebben we een nieuwe partner in Chili. Het bio-aandeel in Europa is nog beperkt. Buiten Europa is deze groter. Het grootste deel van de oogst in Nieuw-Zeeland gaat naar Amerika. We zien trouwens ook een groei in Zuid-Afrika. De interesse in bioteelt neemt aanzienlijk toe."

Voor meer informatie:
Henry Müller
GKE NV
Tongersesteenweg 152
B-3800 Sint-Truiden, Belgium
Phone: +32 116 706 11
www.kanziapple.com
www.greenstarapple.com
www.migopear.com