Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

AGF-afdeling van Aldi Australië krijgt hoge waardering

Volgens Project Harvest, een initiatief van Horticulture Innovation Australia (HIA), versterkt Aldi zijn positie op de Australische markt. Uit consumentenenquêtes blijkt dat de klant de kwaliteit van de AGF-afdeling van Aldi bijna net zo hoog waardeert als die van concurrerende retailketens.

Project Harvest werd in opdracht van HIA uitgevoerd voor de groentensector. Uit het onderzoek is naar voren gekomen dat de consument de AGF-afdeling van Aldi kwalitatief gelijk beoordeeld met die van Woolworths en net iets lager dan die van Coles en speciaalzaken.

In november heeft Aldi bekend gemaakt dat het zijn inkoop zal centraliseren. "Dit betekent een hogere kwaliteit voor onze klanten. Het nieuwe gecentraliseerde AGF-inkoopmodel zal medio 2017 uitgerold worden. Het zal bijdragen aan het versterken van de contacten met leveranciers. Er zal gewerkt worden met flexibele contracten, afgestemd op de producent, het seizoen en de omstandigheden," zo meldt een woordvoerder van Aldi Australië.
Publicatiedatum: