Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
15 - 17 maart, Shanghai

Vakbeurs PMA Fresh Connections China

In maart zal de Produce Marketing Association (PMA) voor de vijfde maal de Fresh Connections China vakbeurs organiseren. Dit driedaagse evenement wordt gehouden in Shanghai en geeft een indruk van de actuele Chinese AGF-sector.

Richard Owen legt uit dat PMA geïnteresseerden inzicht wil geven in de manieren waarop men het best zaken kan doen in China. Verder wil het de Chinese sector informeren over de ontwikkelingen binnen de wereldwijde sector.
"Fresh Connections is één van onze belangrijkste evenementen in China. We bieden ook voortdurend nieuwe informatie aan in de vorm van artikelen en lijsten van toegestane producten. Bovendien hebben we een team in Sjanghai dat onze leden kan helpen met marktonderzoek en het leggen van zakelijke contacten."
De PMA Fresh Connections bestaat uit drie belangrijke evenementen: rondetafelsessies, de Fresh Connection conferentie en een rondleiding langs markten in de regio Shanghai. Hieronder volgt een overzicht van de belangrijkste activiteiten:

Om in te schrijven voor PMA Fresh Connections China, klik hier



Rondetafelsessies
De rondetafelsessies geven bezoekers de unieke mogelijkheid om Chinese retailers zoals Mr Fresh, Tmall-Alibaba, CR Vanguard, Fruitday.com en Yonghui Superstores te ontmoeten. "Door middel van deze sessies hopen we internationale leveranciers in contact te brengen met Chinese afnemers en importeurs. Deze aanpak heeft zijn waarde in het verleden al bewezen, zeker voor de Chinese markt die zoveel mogelijkheden biedt. Wij zorgen voor tolken zodat taalbarrières opgeheven worden. Deelnemers dienen zich van tevoren te oriënteren op de producten die zij op de Chinese markt willen brengen vanwege de geldende protocollen. Ons doel is om het tot stand komen van zakelijke overeenkomsten gemakkelijker te maken."

Om aan te melden voor de Business Roundtables op woensdag 15 maart, klik hier

Fresh Connections Conference
Op donderdag 16 maart zal de Fresh Connections conferentie gehouden worden. Die zal bestaan uit een educatief programma waaraan prominente internationale en Chinese sprekers hun bijdrage zullen leveren. Er komen verschillende onderwerpen aan bod, zoals branding en marketing, online en instore, de Chinese retailmarkt, voedselveiligheid, traceerbaarheid en politiek en handel. "Tijdens de conferentie zal aandacht geschonken worden aan de wereldwijde en Chinese trends binnen de AGF-sector. De eerste trend is de grote belangstelling van het Chinese publiek voor internationale merken. Verder komt de sterk groeiende Chinese retailmarkt aan bod en de kansen die dit biedt voor de afzet van AGF in retail- en internetwinkels. Tot slot zal gesproken worden over voedselveiligheid en vervalste producten en over hoe de traceerbaarheid van producten waarde toevoegt aan de foodsector."

Voor een uitgebreid programma-overzicht, klik hier


John Wang, Lantao Shanghai Great Harvest, tijdens de PMA Fresh Connections China 2016

Rondleiding voor internationale deelnemers
De vakbeurs wordt op vrijdag 17 maart afgesloten met een Industry Tour in de regio Shanghai, waaraan internationale bezoekers desgewenst deel kunnen nemen. Er staat onder meer een bezoek aan de grootste internationale groothandelsmarkt op het programma evenals een rondleiding langs een traditionele markt, internationale en Chinese retailketens, een hypermarkt en een traditionele fruitwinkel. 
Voor deelname aan de PMA Fresh Connections China, klik hier

Bezoek aan Huizhan importmarkt tijdens de PMA 2016



Voor meer informatie:
Richard Owen, Vice President, Global Business Development for PMA
Produce Marketing Association
rowen@pma.com
www.pma.com
Publicatiedatum: