

Mededelingen
Vacaturesmeer »
Tweetende AGF'ers
Laatste reactiesmeer »
- Schouten: Duurzaamheid kan ook beloond worden met leveringszekerheid (1)
- 100 jaar Versijp Groenten en Fruit (1)
- Nicole Kersten 40 jaar (1)
- “De AGF-specialist profiteert ook van onze stap naar het retailschap” (6)
- VMP start eigen loods in Poeldijk (4)
- "Ik ben de ogen en oren van mijn klanten" (3)
- Fruitbedrijven sponsoren twee appels en een peer (1)
- Sappenlijn Eerste Hulp Van Schulp breidt uit met Puur Kersensap (1)
- Kersenteler Janus van Etten zoekt telers met ingeknipte bomen (5)
- Eiwittransitie biedt kansen voor AGF (1)
Top-5 gisteren
Top-5 afgelopen week
Top-5 afgelopen maand
Koerslijstmeer »
Wisselkoersen t.o.v. Euro
Bron: ECB
Weer & verkeer
Kunstzinnige citrusverpakkingen
"We willen onszelf graag onderscheiden op de markt," vertelt Manuel Baides, directeur van Alquima Fruits. Het bedrijf wil eenheid en uniformiteit uitstralen en heeft vorig jaar een serie nieuwe productverpakkingen ontworpen om dit te benadrukken. De nieuwe verpakkingen zijn goed ontvangen op de Aziatische en Canadese markt.

"Imago en kwaliteit gaan hand in hand," legt Baites uit. Het Valenciaanse bedrijf hoopt op deze manier zijn productaanbod te promoten dat bestaat uit citrus, kaki- en steenfruit en dat vrijwel jaarrond geleverd kan worden.
Voor meer informatie:
Manuel Baides
Alquimia Fruits
+34 934 87 61 86
Publicatiedatum: 26-1-2017
Plaats een reactie:
Ander nieuws uit deze sector: