Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Natural Branding-techniek op Duitse televisie

Een van de grootste ergernissen onder bioconsumenten: de plastic verpakking om het onderscheid tussen conventionele producten in het supermarktschap te verduidelijken. Met de Natural Branding-techniek, waarvoor Nature&More zich hard heeft gemaakt, is dat nu verleden tijd. Daarbij wordt de schil van AGF-producten 'gebrandmerkt' met laserlicht.



Gisteren verscheen de techniek ook op de Duitse televisie in het tv-programma Galileo van ProSieben. Nature & More is verheugd over de positieve reacties die het bedrijf ontvangt vanuit de markt en over de media-aandacht die het genereert.

Voor een link naar de uitzending, klik hier.

Voor meer informatie: www.eosta.com
Publicatiedatum: