Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Clemcott start 'geduld wordt beloond' campagne

Clemcott heeft weer een begin gemaakt met zijn jaarlijkse campagne, die tot april zal duren. Clemcott verschijnt als laatste mandarijn op de Spaanse markt maar zoals de slogan al aangeeft, wordt het lange wachten beloond. 
De campagne is voornamelijk gericht op inkopers, die verantwoordelijk zijn voor het leveren van kwaliteitsproducten aan de consument. Met de slogan 'geduld wordt beloond' hoopt Clemcott de aandacht te vestigen op de eigenschappen van hun product.

Clemcott is te bezoeken tijdens Fruit Logistica 2017, stand A-04, hal 11.2.

Ariadna Lliveria
Donpawanco
Tel: +34 96 381 3669
ariadna@donpawanco.com
donpawanco.com
Publicatiedatum: