Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Klant AH vindt fruitmot in Elstar appel

Woordspelingen op social media. Ieder zichzelf respecterend bedrijf zet tegenwoordig in op webcare. Klanten zijn vaak net zo vindingrijk. Ene Suus liet op de Facebook-pagina van Albert Heijn weten beslist geen mot te willen met de supermarktketen, maar er niet van was gecharmeerd om een fruitmot in haar Elstar appel aan te treffen. Net toen ze er een hapje van wilde nemen. Albert Heijn reageert gepast en stelt dat Suus nog wat vitamines tegoed heeft.



De hele woordenwisseling tussen Suus en de AH is hier te lezen.
Publicatiedatum: