Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Koerslijstmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Rambam: "Succes Award is doorgestoken kaart"

Een slechte beurt voor het RTL-programma De Succesfactor en de bijbehorende Succes Awards gisteravond. BNN-programma RamBam won een van de Awards met een niet bestaand bedrijf.

"Topp Recruitment is een zeer hoogwaardig bedrijf dat in de loop der tijd een opmerkelijke positie heeft opgebouwd. Absoluut een specialist op haar vakgebied. Gedrevenheid, innovatievermogen, durf en visie, plus een 100% focus op de klant maken van haar een absolute topper in haar wereld", was het waardeoordeel over het bedrijf - maar dat bestond dus helemaal niet. TV-programma Rambam zat erachter. Zij kregen de beoordeling tegen betaling van 12.750 euro en werden daarbij ook uitgeroepen tot branchewinnaar. RTL heeft De Succesfactor per direct geschrapt.

Toch trots
Ook verschillende tuinbouwbedrijven zijn uitgeroepen tot branchewinnaar. Vanuit de bedrijven wordt teleurgesteld gereageerd. "Dit past niet bij de kernwaarden waarop wij ons baseren. We nemen dan ook afstand van deze competitie en hebben besloten om u niet langer te vragen een sms-stem op Horticoop uit te brengen", vindt Horticoop. "Maar dat neemt niet weg dat we nog steeds heel trots kunnen zijn op wat we met elkaar als coöperatie in de afgelopen jaren hebben bereikt. Deze competitie, met de in het vooruitzicht gestelde mogelijke hoofdprijs was dan misschien niet echt. Dat Horticoop een belangrijke positie in de tuinbouw inneemt en de wijze waarop we als coöperatie ons werk doen, samen met onze leden en klanten, is wel degelijk echt. En dat is iets waar we met z'n allen terecht trots op kunnen zijn én blijven."

Afstand genomen
Ook Yilmaz Radijs is er niet blij mee. "Met een uitgebreid juryrapport is de indruk gewekt dat er een gedegen onderzoek aan deze nominatie ten grondslag ligt. Daarom hebben we de pr-mogelijkheden rondom de nominatie aangegrepen om onze goede kwaliteit en reputatie te benadrukken. We vroegen onze relaties om per gratis sms een stem op ons uit te brengen", laten ze weten. Na de uitzending hebben ze besloten afstand te nemen van de publiciteit rond de award en roepen ze niet langer mensen op te stemmen. "We vinden de opschudding die is ontstaan uiteraard erg vervelend. Indien u de moeite heeft genomen om uw stem op ons uit te brengen, dan bedanken we u hartelijk voor uw vertrouwen. Wij willen benadrukken dat wij als organisatie geen enkele concessie doen als het aankomt op betrouwbaarheid."

Publicatiedatum: 13-1-2017

 



 

Reacties:


Is dit nou zo erg? Twee jaar geleden meegedaan en de exposure die ik heb gehad was meer dan goed voor het bedrijf. Tuurlijk wist ik dat het echte competitiegevoel ontbrak, maar dat neemt niet weg, dat de reclame uitingen zeer positief hebben uitgepakt.

Ik heb mijn product en bedrijf kunnen laten zien op nationale televisie en in landelijke dagbladen. Zelf zou ik er niet op zijn gekomen en er was geen andere instantie die mij dit voor 12000€ heeft aangeboden.

Wat is nou fout in deze tijd? Zie nu ook berichten dat ondernemers hun geld willen terugvorderen. Maar ze hebben toch de exposure gekregen? Waar is het dan misgegaan?

Je betaald niet om branchewinnaar te worden, maar je betaald voor de media aandacht.

Genoeg collega ondernemers die na het winnen, zich hebben teruggetrokken. Ze hadden wel getekend, maar wilden toch niet betalen. Die ondernemers hebben geen claim gekregen. Is het de instituut dan om het geld te doen? Ik denk van niet.

Alles kost geld en een beetje ondernemer zou daar ook de waarde van moeten inzien
Johan Bijleveld, Roermond - 14-1-2017 0:54:42


Dat is lullig... _O-
A. Drijver, Poeldijk - 13-1-2017 14:13:02


Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
Voer de code in
*

 

 

Ander nieuws uit deze sector: