Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Faby Fruchtgroßhandel presenteert nieuw marketingplan

Maja de Bij moet afzet vers fruit impuls geven

Fruitleverancier Faby Fruchtgroßhandel is van plan Maja de Bij onderdeel te maken van zijn marketingstrategie. Het Duitse bedrijf heeft de rechten op de bekende tekenfilmfiguren Maja, Wickie en Heidie verworven om zijn nieuwe productlijn aan de man te brengen. Faby hoopt de fruitafzet een impuls te geven door kinderen, ouders en grootouders te verleiden met kleurrijke verpakkingen waarop de populaire tekenfilmhelden afgebeeld staan.



De flexibel ontworpen verpakkingslijn bestaat onder meer uit een display, trays, shakers en zakken. Faby hoopt dat de recepten, productinformatie en knutseltips op de verpakkingen consumenten aan zullen zetten actief met vers fruit bezig te zijn. Het uitgebreide marketingplan met de tekenfilmfiguren is momenteel uniek in de Duitse fruithandel. Tijdens de vakbeurs Fruit Logistica is het mogelijk kennis te maken met dit nieuwe marketingconcept in hal 20, stand A-08. 

Voor meer informatie:
Johanna Berg
Faby
Tel: +49 4142 819228
johanna.berg@fabyfrucht.de
www.fabyfrucht.de
Publicatiedatum: