Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Franchisenemer als local hero in de buurt

Volgens Jack Mahu, franchisenemer van de AH's in 's Gravendeel, zijn de huidige trends in de supermarkt: aandacht voor biologische, duurzame en gezonde producten, versbeleving en de opkomst van online. Die ontwikkelingen gaan snel en elke supermarkt wil zich hiermee onderscheiden. Er is tevens een verschuiving naar efficiƫnter winkelen, ruimere openingstijden en food service, het consumptie gereed aanbieden van voedsel, ziet Henk Hofstede, sector banker retail bij ABN AMRO. "De term 'hybride consument' valt meer en meer: mensen kopen zowel on- als offline even makkelijk en doen boodschappen bij premium-supers als Albert Heijn (AH), maar ook bij discounters als Aldi en Lidl." Franchisers moeten zich daarom profileren als local hero's zegt hij. Zelf op de vloer aanwezig zijn en weten wat er speelt bij de klanten.

Lees het hele artikel hier

Bron: denationalefranchisegids.nl


Publicatiedatum: