Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Tussen 50 mln avocado's zitten altijd een paar rotte exemplaren"

Als bedrijf wil je niet graag te boek staan als afstandelijk of emotieloos. Toch stond de webcaredienst van Albert Heijn lange tijd zo bekend. Inmiddels is de dienst een stuk persoonlijker geworden, vertelde Loeske de Witte op het Social Service Congres, dat plaatsvond in Nieuwegein. De grossier wist klachten over 'beurse' en 'knetterharde' avocado's klantvriendelijk te pareren. "Het kan gebeuren dat tussen de 50 miljoen avocado's die wij jaarlijks verkopen een paar rotte exemplaren zitten", relativeert Loeske.



Voor het hele artikel, klik hier.
Publicatiedatum: