Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Nieuwe Migo-peer weer in de schappen

"Ook bij peren zijn consumenten en telers toe aan vernieuwing"

Tholen - De Migo-peer werd vorig jaar groots geïntroduceerd. Dit jaar vond de opening plaats op 27 oktober op Utrecht Centraal. Ook werden de peren in het centrum van Utrecht uitgedeeld. Treinreizigers konden genieten van de nieuwe Migo-oogst. Er werden maar liefst 4.200 peren uitgereikt aan het publiek.

Toe aan vernieuwing

"Het Europese seizoen is weer van start gegaan", vertelt Urs Luder, variety manager van GKE. "De peren zijn in september geoogst. Door de hagel in België is de oogst wat kleiner dan verwacht, maar met deze volumes kunnen we onze klanten de komende maanden beleveren." Migo wordt op dit moment geteeld door telers van de drie GKE partners: Fruitmasters (Nederland), BelOrta (België) en Würtembergische Obstgenossenschaft (Duitsland). Deze drie organisaties introduceren Migo in de markt. De belangrijkste markten zijn Nederland en België. "Daarnaast zetten we de producten ook af in Duitsland en Scandinavië." Urs geeft aan dat er veel telers interesse tonen om de peren te produceren. "Ook bij peren is men toe aan vernieuwing, zowel consumenten als telers. Niet alleen de rode peren, maar ook nieuwe groene peren. We krijgen heel veel vragen van telers die de Migo willen planten, zowel de Benelux als ook de andere Europese landen."



Overtal tussendoor

In week 43 start Migo met haar eigen foodtruck een roadtour. De foodtruck wordt ingezet op diverse locaties in Nederland, België, Duitsland en Scandinavië. Consumenten on-the-go kunnen bij de foodtruck de Migo-peer proeven, Migo-powershots proberen en de constante kwaliteit van de peer voelen.
'The Friendly Pear' is zoet, fris en sappig en kun je overal tussendoor eten. Om de markt opnieuw kennis te laten maken met Migo zijn er diverse promotiematerialen ontwikkeld om de maand november uit te roepen tot de 'Migo-happymaand'. In deze maand is alles gericht op het verspreiden van een glimlach bij Migo-consumenten: Let's smile anywhere.

Verspreid de Migo-glimlach

Migo is vanaf morgen te vinden in het schap van diverse supermarkten. Via de kleurrijke verpakkingen en de opvallende hoekkaarten wordt de consument aangespoord om de Migo-app te downloaden. Met de Migo-app kun je iedereen laten glimlachen met een passende Migo-sticker. Alle Migo-happiness kan rechtstreeks worden gedeeld via Facebook, Instagram en Twitter. Samen met de stickervellen, augmented reality zuilen op de winkelvloer en de magic cards is de Migo-happiness compleet en is Migo er klaar voor: Let's smile anywhere!

Voor meer informatie:
Urs T. Luder
GKE NV
Tongersesteenweg 152
B- 3800 Sint-Truiden
Tel: +32 116 706 11
Fax: +32 116 727 76
www.migopear.com