Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
zonder kunstmatige ingrediënten, smaken, kleuren of conserveringsmiddelen
US Foods lanceert natuurfriet
Dit najaar lanceert US Foods, een van de grootste voedseldistributeurs op het Amerikaanse continent, een nieuwe lijn natuurproducten gericht op restauranthouders en 'out-of-home' (buitenshuis)exploitanten. Hieronder zullen er drie verwerkte aardappelspecialiteiten zijn van de merken Chef's Line en Monarch.
Natuurlijk friet van Chef's Line wordt minimaal verwerkt en zonder kunstmatige ingrediënten, smaken, kleuren of conserveringsmiddelen ingevroren volgens de 'natuurlijke' trend, die een groeiend aantal bedrijven volgt om hun marktpositie te verbeteren. Chef's Line natuurlijk friet wordt verder gemaakt met een speciale verwerkingstechniek, die een beter warmtebehoud biedt en een innovatieve textuur voor het bevroren friet-met-schil.
Het Monarch assortiment is uitgebreid met zogenaamde 'pickle fries' (augurk-friet), een geliefd product in het Amerikaanse zuiden, dat de afgelopen jaren door veel restaurants wordt aangeboden. Het is een alternatief voor de traditionele bijgerechten en wordt gemaakt met een uniek beslag van maïs- en griesmeel en hoogwaardige, koosjer dille, wat een nieuwe draai geeft aan het bekende augurk-friet.