Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
zonder kunstmatige ingrediënten, smaken, kleuren of conserveringsmiddelen

US Foods lanceert natuurfriet

Dit najaar lanceert US Foods, een van de grootste voedseldistributeurs op het Amerikaanse continent, een nieuwe lijn natuurproducten gericht op restauranthouders en 'out-of-home' (buitenshuis)exploitanten. Hieronder zullen er drie verwerkte aardappelspecialiteiten zijn van de merken Chef's Line en Monarch.

Natuurlijk friet van Chef's Line wordt minimaal verwerkt en zonder kunstmatige ingrediënten, smaken, kleuren of conserveringsmiddelen ingevroren volgens de 'natuurlijke' trend, die een groeiend aantal bedrijven volgt om hun marktpositie te verbeteren. Chef's Line natuurlijk friet wordt verder gemaakt met een speciale verwerkingstechniek, die een beter warmtebehoud biedt en een innovatieve textuur voor het bevroren friet-met-schil.

Het Monarch assortiment is uitgebreid met zogenaamde 'pickle fries' (augurk-friet), een geliefd product in het Amerikaanse zuiden, dat de afgelopen jaren door veel restaurants wordt aangeboden. Het is een alternatief voor de traditionele bijgerechten en wordt gemaakt met een uniek beslag van maïs- en griesmeel en hoogwaardige, koosjer dille, wat een nieuwe draai geeft aan het bekende augurk-friet.

Bron: Potato Business/potatogrower.com
Publicatiedatum: