Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Grapple appelen met nieuwe smaak

Tijdens de PMA Fresh Summit in Orlando zal het appelmerk Grapple een zure appel lanceren als nieuwste toevoeging aan zijn populaire Grapple lijn. De appelen liggen vanaf half oktober in de winkel en zijn voorzien van een aantrekkelijke, nieuwe verpakking. 

Volgens Todd Snyder, directeur van Grapple Fruits, is de introductie van de nieuwe smaak gebaseerd op feedback die het bedrijf van klanten kreeg. "Veel consumenten vertellen ons dat ze dol zijn op Grapple appelen maar dat hun kinderen graag wat zuurdere appelen eten. We hebben onze nieuwe smaak daarom meteen op kinderen uitgetest en de resultaten waren meer dan positief."



Snyder vertelt dat Grapple-klanten doorgaans trouw zijn en duurdere producten kopen. De uitbreiding van het Grapple assortiment maakt het merk dus nog waardevoller voor retailers. "Een analyse op basis van klantenkaarthouders toont aan dat Grapple kopers niet alleen loyaal zijn maar ook graag hoogwaardige producten kopen zoals luxe kaas- en vleessoorten en wijnen. Grapple appelen zijn een belangrijk product dat kan zorgen voor een grotere omzet."

Met beide smaken Grapple appelen op de markt kunnen CMI en Rainer Fruit Company dit najaar en de komende wintermaanden op een goede afzet rekenen. Volgens Aaron De Herrera van Rainer Fruit Company kunnen zowel retailers als consumenten niet om het merk Grapple heen in het winkelschap. "Er bestaat eigenlijk geen alternatief voor Grapple," legt DeHerrera uit.

Steve Lutz, van CMI, vertelt dat retailers zich goed realiseren dat nieuwe appelrassen de omzet de laatste jaren een impuls hebben gegeven. "Zoals bij alle nieuwe appelrassen zal ook de nieuwe Grapple appel een succes zijn. Hij zal de belangstelling trekken van consumenten die eens iets nieuws willen proberen, terwijl bestaande klanten het merk opnieuw zullen kopen.

De welbekende zoete appel van Grapple en de nieuwe smaak kunnen geproefd worden tijdens de PMA Fresh Summit in Orlando.


Voor meer informatie:
Katharine Grove
CMI Orchards
Tel: +1 509-888-3427
katharineg@cmiorchards.com
www.cmiorchards.com
Publicatiedatum: