Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

FOOD5 en Alaska combineren stand op AGF Detail

Tot de exposanten van AGF Detail behoren FOOD5 en Alaska. Twee bedrijven op één stand en dat is niet voor niets. De twee vullen elkaar prima aan en samen brengen zij 2 werelden bij elkaar. Zo is Alaska installateur, fabrikant en ontwerper van koel-, vries- en airconditioningsapparatuur en produceert al ruim 30 jaar koelmeubelen op maat met de bekende all-in service. FOOD5 is gespecialiseerd in diepvriesproducten als dessert- en amuse glaasjes van Rolph en Rolph en ambachtelijke taarten van Jakery en Erhard, specialist in luxe ijscreaties. Alle merken worden exclusief door FOOD5 aan de Nederlandse foodservice markt geleverd.

Jan Post, directeur/eigenaar bij Alaska: "Voor ons is dit een topformule. Wij leveren de jassen en zij wat er in past". De meubelen, koel-vriescellen en het interieur van Alaska zie je terug bij o.a. Schmidt Zeevis, Keurslagers Nederland, Multivlaai, La Place, Vleesmeesters, de echte groenteman, Kaasspecialist, Kippie en vele anderen. "Nieuw in ons assortiment is een lijn koel- en vriesmeubelen voor de supermarkt, benzinepomp shop, buurtsuper, koelwandmeubelen, diepvrieseilanden en koeltoonbanken. Uiteraard brengen we dat graag aan de man en de bezoekers van AGF Detail sluiten direct aan op onze doelgroep!", aldus Post.

Ook Lennert Kaman, Commercieel Manager FOOD5 kijkt met enthousiasme uit naar de beurs. "We merken dat er binnen deze markt vraag en ruimte is voor nieuwe en aanvullende concepten ten opzichte van het traditionele pakket. Consumenten kiezen steeds vaker voor luxe gemaksproducten en zijn bereid hiervoor wat extra te betalen. De bezoekers kunnen op onze stand kennis maken met de dessert- en amuse glaasjes van Rolph en Rolph en het heerlijke en smaakvolle gebak van Jakery. Ook presenteren wij heerlijke luxe dessert creaties van Erhard. Stuk voor stuk absolute aanvullingen op bestaande assortimenten die zorgen voor 100% additionele omzet in de winkels", aldus Kaman.

Publicatiedatum: