Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
binnenkort is 'making of' online

Perenpluk van Delhaize was live bij fruitteler Wolfcarius

Sinds enkele dagen is de perenpluk volop aan de gang bij veel fruittelers in Belgiƫ. Een belangrijk moment voor Delhaize, want de supermarktketen verkoopt dan een tiental variƫteiten peren, afkomstig van Belgische boomgaarden. Om haar klanten de beste vruchten van de markt te kunnen bieden, heeft Delhaize in de loop der jaren exclusieve relaties opgebouwd met talrijke lokale fruittelers. Zo is er bijvoorbeeld Wolfcarius in Wakken, een familiebedrijf waar de passie voor peren van vader op zoon wordt doorgegeven. Wolfcarius levert al drie generaties lang zijn beste peren aan Delhaize. De peren groeien en rijpen in de 70ha boomgaarden op het platteland van Wakken, in West-Vlaanderen, en worden er nog met de hand geplukt.

www.delhaizenugeplukt.be


Op donderdag 22 september heeft Delhaize de perenpluk bij Wolfcarius in de kijker geplaatst. Letterlijk. De perenpluk in een van de oudste boomgaarden - hij is meer dan 50 jaar oud - is de hele dag door gefilmd en live uitgezonden op 122 schermen in een twintigtal stations en op vele websites met de boodschap: ''Vandaag geplukt, vanaf morgen in jouw Delhaize.'' Zo kwam de consument live in de bruisende activiteiten terecht van een boomgaard.

De making of van het filmpje is binnenkort ook op de website te zien.


Publicatiedatum: