Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Klanten trouwer aan merk dan aan supermarkt

Het zal niemand ontgaan zijn dat Ahold Delhaize en zijn leveranciers in de clinch liggen, omdat de fusiegroep zijn leveranciers met terugwerkende kracht minder wil betalen. Een dergelijk conflict is schadelijk voor beide partijen. Als de leverancier een sterk merk vertegenwoordigt, dan zijn de verliezen voor de retailer groter dan voor de producent. Tot die conclusie kwam Sara van der Maelen in haar doctoraatsonderzoek aan de Campus Carolus Antwerpen.

Benieuwd naar het hele artikel? Klik dan hier.
Publicatiedatum: