Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

AH Product Pitch 2016

Ben jij een jonge ondernemer met een vernieuwend product en heb je de ambitie om groot te worden? Heb je je eigen BV en ben je jonger dan 35 jaar? Zie je jouw product voor je in het schap van Albert Heijn? Doe dan mee met de AH Product Pitch van 2016! Met de wedstrijd wil Albert Heijn jonge ondernemers stimuleren. En natuurlijk onze klanten verrassen met vernieuwende producten. De uiterlijke inschrijfdatum is 30 september 2016. De genomineerden worden uitgenodigd om hun idee te pitchen voor een jury op 1 november 2016.

Schrijf je in voor de AH Product Pitch
Als jij de jury weet te overtuigen met jouw pitch, maak je kans op:

  • Investering: een investeringspakket van €250.000,- of een gedeelte ervan
  • Schapruimte: jouw product 1 jaar exclusief in onze winkels en online verkrijgbaar op ah.nl
  • Coaching: met een ervaren medewerker van Albert Heijn spreek je regelmatig af en ontwikkel je jouw groeiplan
De inschrijfperiode:
Schrijf je digitaal in tussen 1 en 30 september en stuur je product op naar Albert Heijn.

De digitale voorselectie:
Onze jury bekijkt alle inzendingen en maakt een selectie van maximaal 10 ondernemers die live zullen gaan pitchen aan de jury. Uiterlijk op 21 oktober ontvang je een digitale uitnodiging om deel te nemen aan de pitchdag.

De pitchdag:
Deze vindt plaats op 1 november bij B Amsterdam.

De Pitchdag op 1 november
Tijdens de pitchdag kun je in een apart ingerichte ruimte bij B Amsterdam sparren met Albert Heijn experts, bijvoorbeeld van marketing en inkoop. Ook worden er drie workshops gegeven. Eén door een ondernemer die samen met ons gegroeid is, namelijk Fishtales. De tweede wordt gegeven door bureau &Samhoud en gaat over "Doubt kills more dreams than failure ever did". De derde workshop is van Albert Heijn over wat er komt kijken bij het leveren van een product aan AH. Natuurlijk kun je gedurende de dag ook werken of je nog even voorbereiden op de pitch zelf.
Voorwaarden

Om deel te kunnen nemen aan de wedstrijd, voldoe je in elk geval aan de volgende voorwaarden:

  • Je bent tussen de 18 en 35 jaar
  • Je hebt je eigen BV
  • Je hebt een concreet product met aantoonbare omzet
  • Je bent bereid om een jaar lang exclusieve samenwerking binnen de supermarktbranche met Albert Heijn aan te gaan
Klik hier voor meer informatie
Publicatiedatum: